Smashfest 14 april(Berghem)(Brawl)

April 2012 aangepast in Smashfests
Zaterdag 14 April zijn mensen welkom vanaf half 2. Komt omdat ik pas om half 1 thuis kom van mijn werk.

Plaats:
Berghem(ligt tegen Oss aan)
Zevenbergseweg 36A

Datum:
Zaterdag 14 April

Deelnemers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Ik heb 3 tv's een beamer(mocht dit nodig zijn) ik heb 1 wii
graag nemen 1 of 2 mensen een wii mee(ligt aan het aantal deelnemers)

Routebeschrijving:
Het best is om via Oss centraal te komen. Vanaf daar kun je met bus lijn 96 bij het huis van de pastoor terecht komen.(de bus rijd ieder uur)
als het goed is stap je uit aan de kant waar de pastoor woont.(een mooi huis met groote tuin etc.
Je ziet als je naar het huis kijkt rechts van je een rotonde 100 meter verder ofzo.
die kant loop je op en daar steek je over.
dan kom je in mijn straat. je loopt door en als het goed is kom je over een spoorwegovergang(die zie je als het goed is liggen vanaf de rotondo). ons huis staat tegen het fietspad aan. Echter is het een 2 onder 1 kap woning. en onze buren aan de andere kant wonen tegenover een T splitsing. Je moet dan nog 1 verder

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :$
zo niet vraag gerust wat er niet duidelijk is.

als mensen verdwalen is hier mijn nummer 0623547144

Reacties

• Hmmm, heb eigenlijk een DDR/ITG reünie die dag XD
    Maar misschien laat ik het wel schieten hiervoor, zal er nog over nadenken :P
  • Jeff sorry dat ik het zeg maar ik denk dat ik het cancel
    ik vind het leuk dat je jezelf aanmeld maar een hele dag met zijn 2en brawlen is een beetje saai.
    Ik heb dit al vaker gedaan en na 2 uur ben ik het al zat.
    Als ik met meerdere mensen speel valt het wel mee maar als het de hele tijd tegen dezelfde persoon is gaat de lol er een beetje af.
  • Ik heb mezelf niet aangemeld, ik zou er over nadenken XD
    Had al besloten hier niet heen te gaan eigenlijk.
Log In of Registreer om te reageren.