Long time no see

July 2012 aangepast in Off-topic
Na 50 tries eindelijk de code goed om aan te melden.

Wil alleen ff melden dat ik nog leef mensen ;)

Hoe is t met iedereen?

Reacties

• Sup gangster.

Wie ben jij eigenlijk? (hebbie ooit aan een toernooi meegedaan? :) )
  • June 2012 aangepast
    wowwowwow, beunhaas lol! Sup!?

-UchihaJP-
  • June 2012 aangepast
    Er melden zich dagelijks een dozijn spambots aan, gelukkig zag ik toevallig je naam staan toen ik een andere account wou activeren. =P

Het gaat z'n gangetje hier.
  • June 2012 aangepast
    lol hi Beunhaas. :3

Hoe gaat ie met C&B?
  • haha Robert. Niet helemaal weg geweest. Spreek je nog wel eens op mario kart site :P
  • lekker hier, leuk weer wat te horen. ik geloof dat we vorige maand ons inderdaad afvroegen wat er nou met beunhaas gebeurt was ;).
  • Wow Beunhaas die naam ken ik nog van toen ik net met Melee begon... 6 jaar geleden. Welcome
  • June 2012 aangepast
    Avalancer schreef:
    Sup gangster.

Wie ben jij eigenlijk? (hebbie ooit aan een toernooi meegedaan? :) )
    Ben een aantal keer naar toernooitjes geweest in Nederland, nooit in t buitenland. Denk dat mn laatste toernooi in 2007 was zoiets.
    Thomaz schreef:
    lol hi Beunhaas. :3

Hoe gaat ie met C&B?
    Gaat wel ok denk ik. Spreek hem nauwelijks meer. Beetje uit elkaar gegroeid
    Linkje schreef:
    lekker hier, leuk weer wat te horen. ik geloof dat we vorige maand ons inderdaad afvroegen wat er nou met beunhaas gebeurt was ;).
    Ik was een beetje klaar met melee. Heb me zelfs een keer verslapen voor een toernooi op een gegeven moment. Realiseerde me toen dat t me niet echt meer boeide allemaal.

Wel altijd gelache met de community. Good times :_0_:
  • Ivootjes schreef:
    haha Robert. Niet helemaal weg geweest. Spreek je nog wel eens op mario kart site :P
    Melee wel ouwe. Niet komen op dagen op toernooitjes enzo, jwt. Niet echt een netjes afscheid ;)

• haha leuk om terug te zien dit
Log In of Registreer om te reageren.