Meest racistische moment in jouw leven.

August 2012 aangepast in Off-topic
Hoi iedereen,

Zoals de meeste weten gingen ik en Greg naar naar LA om keihard Genaaid te worden in brawl, en om ons vakantie te houden. Nou zou je denken dat characters die op tv shows komen maar verzonnen characters zijn en "deze" aparte type's NIET bestaan, Guess what, you're wrong. Al die stereotype asians/black/geeky/mexican types bestaan dus. wat heeft dit met mijn verhaal te maken? nou heel veel. Ik en Greg werden random gedropt bij LA station na het toernooi; genesis. Op zoek naar een hotel kwamen wij "KFC" tegen en alleen in amerika hebben ze Kentucky grilled chicken. Zonder erbij na te denken willen ik en Greg daar eten. onze 3e of 4e dag besloten om daar te gaan eten. Het eerste wat ik merkte voordat ik naar binnen liep is dat er heel veel zwervers daar hingen, ik had meerendeels het gevoel dat we in de "ghetto" beland waren. ik kom binnen en het eerste wat ik hoor is een meisje die zo praat "ohmygodsoiwasinthemallandohmygodididntknowwheretogoiwassohighanddrunk" dit is geen grap, dit kan Gregs voor je bevestigen. Het gesprek van het meisje en der vriendinnen gaat ongeveer een half uur lang zo door. in de hoek zie ik een man met wit haar een beetje mompelen tegen een redelijk vors vrouw. De vrouw begint weg te lopen en komt niet meer terug. op een gegeven moment komt een Afro-Amerikaans zwerver naar binnen lopen en het eerste wat ik en Gregs horen is "YOU FUCKING NIGGER, YOU DONT BELONG HERE, WTF YOU DOING HERE, GO BEG SOMEWHERE ELSE FOR MONEY, YOU GIVE BLACK PEOPLe A BAD NAME, GO GET A JOB YOU FILTHY NIGGer, YOU CALL ME WHITE TRASH, I CALL YOU NIGGER" dit voor 2/3 minuten lang. ik kon niet geloven wat ik hoorde, en schoot keihard in de lach met kei veel tranen. Zodra de man met wit haar stopt met schelden zegt de zwerver...."i have about tree fiddy" hahahaha, nah grap hij vroeg wel om "change" but still, my most racist moment ni my life.

TL;DR Afro-Amerikaan wordt volop uitgescholden door een racistische Blanke meneer in Kentucky friend chicken.

Reacties

• De moraal van dit verhaal is dat je beter naar McDonald's kunt gaan.
  • Heel erg slechte reden om naar de Mc te gaan i.p.v KFC.
  • Er bestaan geen goede redenen om naar de Mac te gaan.
  • Er bestaan geen goede redenen om fastfood te eten?
  • August 2012 aangepast
    Jeffrey schreef:
    Er bestaan geen goede redenen om naar de Mac te gaan.
    Beni Benoitti schreef:
    Er bestaan geen goede redenen om fastfood te eten?

Nou, als jullie die bouwpakketjes en happy meal speeltjes nooit leuk hebben gevonden bij de McDonalds, dan heb je mijns inziens geen jeugd gehad. :(

:ace:
  • Jeffrey schreef:
    Er bestaan geen goede redenen om naar de Mac te gaan.
    Beni Benoitti schreef:

Nou, als jullie die bouwpakketjes en happy meal speeltjes nooit leuk hebben gevonden bij de McDonalds, dan heb je mijns inziens geen jeugd gehad. :(
    Ten eerste, holy shit, Shino heeft een keer geen Ace aan het eind van zijn post gedaan. :o

Ten tweede, G&W speeltjes zijn beste speeltjes.
  • Beni Benoitti schreef:

Hoe moet je anders aan shoarma komen om 3 uur 's nachts?
  • August 2012 aangepast
    Oh ja, topic onderwerp.

Hmm... Oh ja, ik was een keer in mijn huis smash aan het spelen en toen kwam CODE aan de deur en riep vervolgens "sup nigga".
  • Avalancer schreef:
    Oh ja, topic onderwerp.

Hmm... Oh ja, ik was een keer in mijn huis smash aan het spelen en toen kwam CODE aan de deur en roepte vervolgens "sup nigga".

Nee, nee, kom op.
  • Marc schreef:
    Avalancer schreef:
    Oh ja, topic onderwerp.

Hmm... Oh ja, ik was een keer in mijn huis smash aan het spelen en toen kwam CODE aan de deur en roepte vervolgens "sup nigga".

Nee, nee, kom op.

Wow, ik maak deze fout bijna altijd.

"MIJN GRAMMATICA!"
  • August 2012 aangepast
    wow, jullie hebben echt tuig leven, teveel racistische moment in jullie leven. Beter lock je deze thread. Beter voor ons allemaal.
  • Oh ja, CODE maakt af en toe grappen over mensen met een donkere huidskleur...

..maar bijna nooit over mensen met een lichte huidskleur! :o
Log In of Registreer om te reageren.