Goofy's comeback 1+2 september(confirmen voor 30 augustus!)(Brawl)

September 2012 aangepast in Smashfests
Ik ben de laatste tijd erg afwezig hier en heb zelfs aan stoppen gedacht maar met nieuwe motivatie en een nieuw character begin ik van voor af aan.

Plaats:
Berghem
Zevenbergseweg 36A

Datum:
1+2 september

Deelnemers:
Zaterdag:
1.Goofy(TV+wii)
2.ShadowTL(TV+wii)
3.RiVer(TV/Wii?)
4.GoV (bed)
5.Pika4Life
6.Fourswords
7.Famas
8.Zeroz
9.rko
10.

Zondag:
1.Goofy(TV+wii)
2.ShadowTL(TV+Wii)
3.RiVer(tv/wii?)
4.Gymmo(wii)
5.GoV
6.Pika4Life
7.Fourswords
8.Famas
9.Zeroz
10.rko

als er intresse is voor een klein tourney dan is dat uiteraard mogelijk voor singles etree daarvoor bedraagd 5 euro.
Er is hier niet ver vandaan een snackbar waar je langs komt als je vanaf de bushalte komt dus eetvoorzieningen zijn aanwezig. Drinken hebben we hier wel.

Route beschrijving:
reis naar station oss centraal en neem daar bus 96(moet dit nog ff snel controleren ik werk het vanmiddag bij) daar moet je uitstappen bij het halte "kerk" in Berghem. Als het goed is zie je een groot huis aan de ene kant en de snackbar aan de andere kant.
vanaf daar ga je lings richting de rotonde. kan zijn dat je aan de andere kant van de weg moet uitstappen dan ga je rechts naar de rotonde. die steek je over en je bent in de goede straat.
Die loop je door tot je bij nr.36A komt. De straat is nog al lang dus tis een kleine 500 meter lopen.
als het goed is stee kje een spoorlijn over.
Ons huis is te herkennen omdat het tegen het fietspad aan staat. Je moet er voorbij lopen en dan pas de plaats op anders kom je bij de buurman uit.
als het niet duidelijk is wat ik kan begrijpen dan moet je het maar melden dan voeg ik een kaart toe ofzo.

tel: 0623547144

Reacties

• /in zondag
    /wii
  • Zo.. ver.. weg.. Damn.
  • August 2012 aangepast
    =/

EDIT: voor mensen die geintreseerd zijn ik kan voor een recordings set-up zorgen maar mijn laptop weigerd movie maker te starten dus het kan ff duren voor alle vids op yt staan.

We hebben hier btw ook 4 bedden die gebruikt kunnen worden mocht dat nodig zijn.
  • helaas heb ik dan een festival D=
  • Misschien kan ik de 2e komen, kheb namelijk filmavond de 1e
  • we doen geen dubz tourney daar hebbe nwe te weinig man voor =/
  • Interested, I guess......
  • als er nog mensen voor de zondag willen kan ik nog wel een uitzondering maken.
    Maar dat is het dan ook. Verder is er voor de zaterdag nog 1 plek vrij.
  • Zo weinig setups =(

Heb je niet meer tv's goofy?
  • hoeveel had je in gedachte?
    ik heb er nog 1 setup bij omdat Famas zijn setup meeneemt en ik heb dan nog 1 extra tv
  • jullie zijn allemaal vanaf 2 uur welkom omdat ik wel gewoon ga werken wat ik van mijn ouders sowieso moet
  • Ben wel blij dat zoveel mensen naar Goofy gaan =]

Laat zien dat deze community nog leeft!
  • August 2012 aangepast
    En ik ben heel blij dat mensen het mogelijk maken voor mij om een comeback te maken en vertrouwen in me te hebben.
    Bedankt iedereen!
  • Helaas helaas ben ik toch echt te ziek om op te komen dagen. Excuses voor de "beloftes" dat ik zou komen. Ik zou zelf ook graag willen komen, maar dit gaat mij zo niet lukken.

Ik ga verder rustig uitzieken en ik ben er dan ook 100% van overtuigt dat jullie het ook zonder mij wel kunnen redden. Misschien een volgende keer... =)
  • September 2012 aangepast
    tnx guys het was leuk gezellig en hype

de resultaten van de round robbin:
    1.Goofy the monkeyknight(MK,Snake,DK)
    2.RiVer(Diddy)
    3.Pika4Life(Pikachu)
    4.RKO(Mario,TL)
    5.ShadowTL(TL)
    6.Famas(R.O.B.)
    7.Foursword(was niet aanwezig)
    7.Gymmo(was niet aanwezig)
    7.Zeroz(was niet aanwezig)

3 meest hyped sets.
    Goofy-RKO(2-1)DK-Mario
    P4L-RiVer(1-2)Pikachu-Diddy
    Goofy-RiVer(2-1)MK-Diddy

meer details later
    Shutouts naar iedereen die er was.
    Ik heb een geweldige comeback kunnen maken en de Monkey knight/Gooby knight zal niemand meer vergeten :)

RiVer; voor veel fantastische matches. Het was zeker goed om mijn snake en mk tot het uiterst te laten spelen tegen je diddy.
    RKO: wtf man zo hard rapen met mario! you got diss bro. Verder vond ik onze round robin set gewoon te vet!
    Pika4Life: lol at those dk tl matches en verder is je pikapika gewoon baas.
    ShadowTL: die TL van je is goed geloof het nou gewoon want het is zo.
    Famas(ook al leest hij dit wss niet) chiboooooooooooooooo!

Ramin ik claim dat firetje met. :ace:
  • Wow, Impressive ! ben onder de indruk :) maar dat frietje ga je nooit krijgen hoor
  • achja Ramin Laten we dan gewoon een MM doen als iedereen het ziet. lekker hyped:)
    Monkeyknight vs Mr-R let's go
  • inb4 3stock
  • September 2012 aangepast
    laatste keer ben ik niet ge3stockt ook al heb ik het idee dat Ramin aan het baggen was.
    En daarbij ben ik de ******* monkeyknight :ace:
  • baggen? t baggen?
Log In of Registreer om te reageren.