Smashfest Sliedrecht 26-28 oktober

October 2012 aangepast in Smashfests
:!: Hey mensen, het is weer zover. Tijd voor een smashfest!

Net zoals bij mijn vorige smashfests is er ruimte voor max 8 mensen (mezelf inbegrepen).
Er is minimaal 1 Wii nodig voor de tweede tv die we hier hebben.

Voor een 3de/4de setup zijn nog 1-2 TV's / Wii's nodig, laat het me weten als je in de mogelijkheid bent er 1 mee te nemen.
Mensen met een tv of Wii krijgen voorrang.

Graag voor het eind van 24 oktober confirmen.

Confirmed:
-Era (Zaterdag/Zondag)

Interested (7 max)
-RiVer (Vrijdag? Zaterdag/Zondag)
-GoofyGV (Vrijdag? Zaterdag/Zondag)
-PikaForLife (alle dagen)
-Ramses (???)
-ShadowTL (Zaterdag)
-RKO (alle dagen)

Reserve

Adres en contactgegevens:

Sliedrecht
populierenhof 31
Te bereiken op tel: 0646265895 of 06-52450333

Routebeschrijving
vanaf station sliedrecht baanhoek neem je bus 13, 87, of 91. uitstappen bij prickwaert

Reacties

• In, laat nog weten of ik een TV breng
  • Nog even wat extra informatie:

Mensen zijn op 26 oktober vanaf 12 uur welkom.
    In verband met overlast de vorige keer is er wel een avondklok om 00:30 gaan alle tv's en wii's uit, uiterlijk om 1 uur slapen.

Zaterdag (27 oktober) wil ik een round robin starten rond 12 uur.
    Wanneer we klaar zijn (hopelijk rond 15:00 of 16:00) is er de mogelijkheid om met een video analyse sessie mee te doen (wie daar zin in heeft, je mag uiteraard ook gewoon doorspelen).
  • October 2012 aangepast
    Kom zaterdag. Ben er rond 3 uur op zijn laatst
  • in, alle dagen en kan me wii meenemen als nodig is
  • Interesse, kan evt housen
  • In ofcourse, doe voor nu maar voor alle dagen.
  • Misschien zaterdag.
  • October 2012 aangepast
    Hey mensen,

Misschien beetje slecht nieuws, maar het ziet er naar uit dat het smashfest gecancelled moet worden.

Het plafond is opeens begonnen te lekken en er ligt overal water op de vloer.
    Ik probeer het z.s.m. te laten maken maar het zal waarschijnlijk iets langer dan dit weekend duren.

Ik hou jullie op de hoogte.

update: De huisbaas heeft gekeken, de kamer boven mij staat helemaal blanco en het duurt een paar weken voor het gedroogd is/ ze iets kunnen doen.

Ik moet even in de gaten houden of het lek zich uitbreidt/blijft druppen, anders denk ik dat we het smashfest gewoon door kunnen laten gaan.

In ernstige nood heb ik ramses gevraagd of hij zijn kamer beschikbaar wilt maken (en dit wil hij als we de tv's/wii's meenemen).
    Ik weet echter niet hoe groot de kamer is dus ik ga morgenavond even polshoogte nemen.
    Ramses, alvast bedankt.
  • <3U Ramses
  • met beetje moeite prop je daar wel 7 man in, comfort daargelaten

als je direct een bank meeneemt dan is het waarsch prima te doen :P
  • De echte vraag is of Ramses alsnog flaket. :p
  • Hey Mensen,

De plek is veranderd.
    Roviero's (pikaforlife's) ouders zijn er dit weekend niet en hij heeft toestemming gekregen om een fest daar te hosten.

Hij heeft meer plek dus het lijkt me het beste alles naar daar te verplaatsen.
    Kunnen jullie laten weten of jullie nog kunnen?
  • info over locatie waar het gehouden gaat worden:

Plaats
    Sliedrecht
    populierenhof 31

Routebeschrijving

vanaf station sliedrecht BAANHOEK neem je bus 13, 87, of 91. uitstappen bij prickwaert.

vanaf prickwaert:http://goo.gl/maps/lAJPG

me tel: 0646265895 voor als jullie het niet kunnen vinden of vragen hebben!
  • daaaat doe ik liever niet. Sorry.
  • October 2012 aangepast
    Das eigenlijk toch best ver voor me =/
    Ik wil wel komen maar dan kan ik pas rond half 4 4 uur aanwezig zijn en ik moet volgende dag om 3 uur thuis zijn vanwege familie dingen. :ace:

Ik kom wss wel gewoon

EDIT: ik kom gewoon tnx to Roberto heb ik een alternatieve manier gevonden waardoor ik de spoorwerkzaamheden ontloop en dus maar iets anger dan een uur reis. Ik ben aanwezig!

EDIT,EDIT: Roviero heb jij een voorkeur voor life recording of gewoon replays sturen? Ik zelf zou voor live gaan aangeen ik dan zeker weet dat ik alle clips heb.
  • Ik kom denk ik vrijdagavond - zaterdag, kan iemand een controller voor me mee nemen dan?
  • Ik neem wel een controller voor je mee shadow, confirm voor zaterdag/zondag, moet nog kijken of ik vrijdag kom, maar dat zal dan wel laat worden.
  • sorry guys. Kan niet komen =(
    De wegen rond om Berghem zijn zo wat allemaal afgezet en de trein van Oss naar Den Bosch rijd niet. Ik zou dus met de bus daar moeten komen en aangezien dat atm de enige weg is die open is verwacht ik file.
    Ik zou dan ongeveer 2 uur onderweg zijn en dat zie ik niet zitten als ik morgen rond 3 uur al weer thuis moet zijn. Vind het heel jammer en baal er erg van (meer den jullie wss)

ANYWAY! Have fun there.
Log In of Registreer om te reageren.