SmashNL msn groep - allemaal aanmelden!

July 2012 aangepast in SmashNL
Ik heb een msn groep aangemaakt voor deze site, het is een hele handige tool om met elkaar in contact te komen en voor een grote chatruimte op msn. Ik heb het idee van wat Braziliaanse ssb64-spelers afgepakt. Als je msn hebt hoef je er niks voor te downloaden, het enige wat je moet doen is group332376@hotmail.com toevoegen als msn contactpersoon, /open typen in het chatvenster en op accepteren klikken. Het wachtwoord om lid te worden is eelem lwarb

Het voordeel is dat je met iedereen die zich daar heeft aangemeld kan praten zonder dat je hun msn hebt. Het is bedoeld als chatruimte voor mensen die op dit forum zitten. Meld je allemaal aan!
«1

Reacties

• goed werk Lawrencelot ik zit er nu in =)
    het was even kloten maar snap het nu!

hopen dat het ook echt goed gebruikt gaat worden
  • kaak schreef:
    goed werk Lawrencelot ik zit er nu in =)

Ok thx. Als je ook aan andere mensen kunt uitleggen wat er dus ingewikkeld was, zou fijn zijn. Ik weet namelijk niet wat andere mensen zien als ze die groep voor het eerst aanmelden.
  • Lawrencelot schreef:
    kaak schreef:
    goed werk Lawrencelot ik zit er nu in =)

Ok thx. Als je ook aan andere mensen kunt uitleggen wat er dus ingewikkeld was, zou fijn zijn. Ik weet namelijk niet wat andere mensen zien als ze die groep voor het eerst aanmelden.

haha het is niet moeilijk maar ik ben gewoon niet zon held in dit soort dingen ;)
  • Wie kan er een mooie msn avatar maken voor dit ding? Beetje zelfde stijl als banner van deze site
  • Lawrencelot schreef:
    Wie kan er een mooie msn avatar maken voor dit ding? Beetje zelfde stijl als banner van deze site
    kan ik wel regellen, spreek me maar een keer aan op msn en dan begin ik eraan.
  • Goed gedaan, ik zit er nu in.
  • bowservariantit2.png

En de ace variant xD
    acevariantbp6.png
  • als ik /open typ antwoord het : " Sorry, incorrect! Please try again(3 times)
    the question is: Wat is het wachtwoord? (zie SmashNL)"
  • Ben geen pro of zoiets (heb maar aan paar x met zo'n progamma gekloot en nee geen paint xD), maar heb gedaan wat ik kon :p

smashbrosnl1nv4.jpg

Opinions??
  • Ik zit erbij, wel apart dit.
  • Requiem schreef:
    als ik /open typ antwoord het : " Sorry, incorrect! Please try again(3 times)
    the question is: Wat is het wachtwoord? (zie SmashNL)"
    Hm dan moet je blijkbaar al het wachtwoord invullen. Het wachtwoord staat in eerste post hier

Die kirby avvy is wel lol
  • Ik vind t echt vet strak idee ;o ^^
  • n0na schreef:
    Ik vind t echt vet strak idee ;o ^^
    dit ;)
  • waarom zie ik die msn groups niet meer online?
  • hij doet het niet echt meer heb ik het gevoel :p, niemand praat er de afgelopen 2 dagen.
  • Linkje schreef:
    hij doet het niet echt meer heb ik het gevoel :p, niemand praat er de afgelopen 2 dagen.

Op dit moment praten er mensen ;o
  • Stel nou het, je hebt het commando /quit gegeven, waardoor je dus dat channel altijd offline ziet terwijl je het niet blokt enzo, wat dan?
  • Empy schreef:
    Stel nou het, je hebt het commando /quit gegeven, waardoor je dus dat channel altijd offline ziet terwijl je het niet blokt enzo, wat dan?
    Ik denk dat je em dan opnieuw moet toevoegen. Je kan beter gewoon blokkeren als je niet steeds berichtjes wil krijgen.
  • Werkt niet. :(
  • *zit erin*
  • Zo, ik zit erin :)
  • Waarom wist ik dit niet? XD
  • Zit erbij. Na een heel gesprek gevoerd te hebben tegen die 'groep' user kwam ik erachter dat het chatvenster tegen die 'groep user' ook het GROEP chat vester was. Slim hè. :ace:
  • Hm, ik kom er natuurlijk soort van niet in.
    Na onderzoek weet ik wel dat mensen mijn posts daar kunnen zien, maar verder zie ik niks.
    Wat the Fuck is er aan de hand?
  • Sjakmachien schreef:
    Hm, ik kom er natuurlijk soort van niet in.
    Na onderzoek weet ik wel dat mensen mijn posts daar kunnen zien, maar verder zie ik niks.
    Wat the Fuck is er aan de hand?
    Misschien heb je hem geblockt. Typ /b
  • Toen er eerst inderdaad niks kwam, had ik 4 keer ofzo op die block knop gedrukt.
    Toen drukte ik op het kruisje en startte het opnieuw. Ik kreeg iets van een gele reclame tekst.
    Daarna deed ik /b ; tekst dat ik het geblockt heb, /b again, ik kan berichten ontvangen zegt die. Maar nog niks gezien....
  • zit erin

en nu ?
  • Vieren dat je leven nu compleet is.

Trouwens heb ik het nog eens geprobeerd, maar nu is het probleem gewoon dat ik op een achterlijke Mac zit :x
  • SmashNL: "Wat is het wachtwoord?"
    Ramz: "eelem lwarb"
    SmashNL: "Incorrect. Wat is het wachtwoord?"
    SmashNL: "Incorrect. Wat is het wachtwoord?"
    SmashNL: *eeuwige stilte*

ffffuuuuuuu-
  • is dit ding nog online? Ik zie hem niet online in me msn lijst. What's up? :(
  • Ik mis mijn uitlaatklep voor al mijn spambehoefte :cry: Maak die chat weer levend svp!

:ace:
  • En na een dag stond hij weer op...
  • Smash Nl groep daar deed je het voor vroergah op msn.
    Ik werdt opgegeven moment gekicked en verbannen. Maar ik kan je zeggen wat een discussie's hebben we gehad.
    wat veel haat.
    en wat hebben we elkaar getrolled lol.
    Ja :( ik mis die tijden wel op msn met die hitler afbeelding...
    #maarwathebbenwegelachen
  • January 2011 aangepast
    Frod schreef:
    Smash Nl groep daar deed je het voor vroergah op msn.
    Ik werdt opgegeven moment gekicked en verbannen. Maar ik kan je zeggen wat een discussie's hebben we gehad.
    wat veel haat.
    #maarwathebbenwegelachen

Moet je maar niet voor ADO zijn. :ace:
  • Shino schreef:
    Frod schreef:
    Smash Nl groep daar deed je het voor vroergah op msn.
    wat veel haat.
    #maarwathebbenwegelachen

10 - 0 :ace:
  • AlexO schreef:
    Shino schreef:

10 - 0 :ace:

Shino: Had geen betere reactie van een 010'er verwacht :')
    Alex: 10-0 LOL
  • wat is dat toch met rotterdammers die alle regio's met bijbehorende telefoonprefix aan te duiden?
  • Dat zijn niet alleen rotterdammers.

En je zin klopt niet. Das leuk om tegen jou te zeggen omdat jij zo'n grammar nazi bent. ;)
  • oeps, 2 zinstructuren door elkaar gehaald.

en wie doet dan dan nog meer? de randgemeenten van R'dam ofzo? In Amsterdam doet niemand het.
  • ^Iemand is een 020-jood.
  • Nice try maar ik ben niet Joods.
  • je spreekt soms de telefoonprefix aan van een stad omdat je godse gruwlijk hekel aan ze heb. en niet wil dat die naam van de stad door je mond komt. lol. Dat is iets wat je leert als je xd
  • Heel lastig uit te leggen....
    Ik zal dit nader onderzoeken vanmiddag..
    en een goeie uitleg geven
  • Joined the group
  • Ik nu ook, maar ik snap niet echt hoe het werkt
  • ik kan er niet meer in door een bug ofzo :cry:
Log In of Registreer om te reageren.