Brawlfest Oss 5-6 Januari (Confirm voor 2 Januari)

January 2013 aangepast in Smashfests
Ok mensen dacht dat het wel weer eens tijd werd voor een Goobyfest.

Datum:
vanaf 1 uur op Zaterdag tot ongeveer 1 uur zondag.

Adres:
Zevenberseweg 36A berghem

Setups:
als je in de mogelijkheid bent een tv of wii mee te nemen is dit van harte welkom. Ik heb zelf 1 wii en tussen de 1/3 tv's beschikbaar.
Mensen met Setup hebben voorang.
Mensen die overnachten hebben voorrang

Deelnemers:
Er zijn hierbij 12 mensen welkom. Ik heb de ruimte en dacht doe eens gek.(Zorg wel zelf voor slaap spullen als je wil slapen).

Tv's: 4
Wii's: 4
Heb meer wii's/TV's nodig ik heb mischien 3 tv's maar daar ben ik niet helemaal zeker van dat vraag ik voor dit weekend na. maar dan heb ik voor 12 tot 14 man alsnog meer setups nodig aangezien ik er met 3 setups en 1 tv niet kom voor brawl.

Zaterdag:

1. Soreru (TVx4 +Wii) (Confirmed)
2. ShadowTL (Wii) (Confirmed)
3. Jeffrey (P-M setup)
4. Kaak (Confirmed)
5. T
6. RKO
7. Chair (Confirmed)
8. Cracker(Wii)
9. S1 14
10. yoshimans (Wii)
11. RKO
12.

Zondag
1. Soreru (TV+Wii) (confirmed)
2. ShadowTL (Wii) (Confirmed)
3. RKO
4. Kaak
5. Yoshimans (Wii)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Auto:
Het is mogelijk te parkeren. doe dit echter wel achter op onze plek. Daar is een grasveld met meer dan genoeg plaats voor enkele auto's.

Route beschrijving:
Stap uit via de trein op station Oss centraal. Ga met bus 96 naar bushalte Kerk in Berghem. (Raadzaam wel even te te kijken of je echt bus 96 moet hebben.)
vanaf bushalte
http://maps.google.nl/maps?saddr=Kerk+Berghem&daddr=Zevenbergseweg+36A,+Berghem&hl=nl&ll=51.767083,5.568995&spn=0.007184,0.021136&sll=51.548043,5.119629&sspn=0.924008,2.705383&geocode=FfrxFQMdqOlUAClHNSK5pf3GRzEHHSnYTyijiw;FTTeFQMdTOpUACmRatwJp_3GRzFyYap988eC1Q&oq=Zevenbergseweg+36A&mra=ls&t=m&z=16

mijn nummer voor als je vast zit 0623547144

Reacties

• In + setup
  • Misschien kom ik ook wel, met Project M.
  • sure als er setups zijn is Project M welkom =)
  • Jij doet gek, ik doe gek
    zet me er maar op voor beide dagen :)
  • Op zich wil ik wel PM spelen, interesse daarvoor, maar als er Brawl interesse komt kan je mij er wel af halen omdat ik toch geen Brawl speel (Aangezien het een Brawl toernooi is). Als ik kom neem ik wel een tv'tje mee.
  • in beide dagen letsz do diss
  • =O nu al de 6 man aangemeld! Gaat snel yo
  • 28 december komt Project M 2.5 uit. Dus ik zal proberen of ik die voor 5 januari kan binnen halen, zodat we de nieuwste versie kunnen spelen :)
  • jeffrey neem je er ook een wii voor mee? aangezien er dan al ee ncomplete setup voor is =)
  • December 2012 aangepast
    kan zaterdag wel denk ik zo

nog niet confirm
    is cool ik zet je toch op lijst afmelden is uiteraard altijd mogelijk aangezien niets moet.

EDIT: meer setups =/

Ik heb nu 2 volledige setups.
    en 1 voor Project M
  • Als ik kom, is dat trouwens ook alleen zaterdag hoor.
    En genoeg parkeerplek daar ga ik vanuit?
  • GoofyGV schreef:
    is cool ik zet je toch op lijst afmelden is uiteraard altijd mogelijk aangezien niets moet.

EDIT: meer setups =/

Ik heb nu 2 volledige setups.
    en 1 voor Project M

Ik kan wel een setup meenemen als Jeffrey mij vertelt hoe ik het PM erop zet :ace:
  • Heb je wel een NTSC Brawl disc nodig, heb je die?
  • Jeffrey schreef:
    Als ik kom, is dat trouwens ook alleen zaterdag hoor.
    En genoeg parkeerplek daar ga ik vanuit?

Uiteraard genoeg plek voor je auto.
    zal dat ff in OP zetten
  • Jeffrey schreef:
    Heb je wel een NTSC Brawl disc nodig, heb je die?

Nee ik heb PAL, ik dacht dat het met PAL ook wel kon, maar dan werd het zwart-wit toch?
  • Project M is in principe niets anders dan een codeset (waarbij ook andere models etc geladen worden) voor Brawl, maar dat wordt alleen/vooral voor de NTSC-versie ontwikkeld. Met je PAL-versie zul je dus niet Project M kunnen draaien, bij mijn weten.

Er zijn TVs hier die NTSC inderdaad zwart-wit weergeven en Project M dus ook (want per definitie NTSC), daar komt het door.
  • Marc schreef:
    Project M is in principe niets anders dan een codeset (waarbij ook andere models etc geladen worden) voor Brawl, maar dat wordt alleen/vooral voor de NTSC-versie ontwikkeld. Met je PAL-versie zul je dus niet Project M kunnen draaien, bij mijn weten.

Er zijn TVs hier die NTSC inderdaad zwart-wit weergeven en Project M dus ook (want per definitie NTSC), daar komt het door.

Ok, dan begrijp ik dat. Ik heb niet echt zin om een NTSC version te kopen, ik wacht wel totdat er een release voor PAL uitkomt dan.
  • zet me dr maar voor zaterdag bij, geen confirm.
  • Zet mij er maar ook op voor zaterdag, maar ook nog geen confirm. =)
  • Ik heb de gloednieuwe Project M demo binnen, 2.5
    Dus reken er maar op dat ik hem meeneem :D
  • Hou je moeders en dochters binnen.
  • Jeffrey schreef:
    Ik heb de gloednieuwe Project M demo binnen, 2.5
    Dus reken er maar op dat ik hem meeneem :D
    Iedereen die project m speelt is homoooooooooooooooooooo

:ace:
    mensen op het moment hebben we 3 brawl setups en 1 Project-M setup. Dat wil zeggen dat 8 man tegelijkertijd met een game bezig kunnen zijn. voor de andere zou het dus fijn zijn als er nog 1 of 2 setups bij konden komen. Graag een tv of wii mee nemen als dit mogelijk is. =)

EDIT zit Meta Knight in Project M?
    Nee. Bij de laatste update, zijn squirtle, ivysaur, diddy kong en zero suit samus erbij gekomen.
    Wie nog ontbreken zijn Samus, Ice Climbers, Kirby, Yoshi, Metaknight, Olimar. Dat was het denk ik.
  • Graag Confirmen =)
    Dan weet ik voor hoeveel mensen ik moet inrichten en aan hoeveel setups ik ongeveer moet zitten.

Als we de 12 man halen op zaterdag is er dan intresse voor een Singles Roundribbon/Bracket?
    Is er intresse voor een doubles round robbin?
  • yea confirm voor zaterdag
  • Ik ga trouwens op mijn eigen setup mijn dazzle aansluiten voor HD recording =)
  • Ik moet helaas afzeggen iets belangrijks is er tussen gekomen :<
  • aw Roviero =/
  • Aye ik kom ook wel, zaterdag iig
  • Ik kan er niet bij zijn, helaas.
  • conf zat

zondag geen idee
  • hoeveel tvs heb je nu? ik kan er wel een voor zaterdag meenemen maar in je post staat eerst tv keer 2 en dan tv keer 4
  • ahja is idd beetje vaag sorry daarvoor =/
    Ik heb 4 tv's omdat mijn 2 zusjes zo aardig zijn die van hun uit te lenen.
  • confirm zaterdag ;o
  • Ik kan Project M nog wel kwijt? Gezien er een tv minder is omdat Stijn niet komt.
  • confuuuurm
  • ik kan nog steeds een tv meenemen maar niet speciaal voor P:M, tv verdeling is nu idd wel belangrijk ik kijk morgenochtend nog wel naar deze topic
  • January 2013 aangepast
    freek neemt wii+brawl mee
  • ik heb 4 tv's en met de wii van freek 4 wii's als je Project M wil doen zul je ergens een tv moeten regelen.
  • 3 voor brawl en 1 voor project M kan toch ook? Zo druk wordt het nou ook weer niet :/
  • maar dan nog heb ik woor ongeveer 10 man die Brawl willen spelen wel 4 setups nodig =/
    naja kan zijn dat iemand ee ntv mee neemt dan heb ik er genoeg. en is er 1 vrij
  • Ik neem wel een tv mee dan, heb ik snel ff kunnen regelen. Ik ben er denk ik tussen 2 en 3 uur.
  • Nois fest.
    Er is nog hoop voor de community..?
  • Ik zal me best doen alles wakker te schudden door meer te hosten en iedereen te rapen met Meta Knight =)
    Let's go to Conflict 3!

shoutouts naar iedereen die gekomen is btw was weer eens gezellig.
Log In of Registreer om te reageren.